søndag 10. juni 2007

Indian Summer

Jeg sklir ut i det blikkstille vannet, forsiktig, for å ikke forstyrre. Likevel gir det ringer i sjøen, så langt øye kan se. Jeg bryter meg på naturen og blir en del av den, naken. Vannet gir liv til hele kroppen.

For hvert stille tak jeg tar, kommer gleden frem, jeg legger meg på ryggen, ser mot solen som nettopp har tittet frem, og takker for alt det fine. Kjenner at det er godt å vaske bort gårdagen, sæden som er klistret til mine kjønnslepper renner bort, ut i det store drikkevannet.

Jeg fikk ham, han valgte meg. Eller jeg valgte ham og. Det skal ikke mere til enn å gå rett på sak. Du skjærer bort alt maset. Jeg sa bare: "Vil du ha sex med meg?" og så var det gjort.

Du kan se et menneske i øynene i 10 sekunder, og etter det vet du, om det er en du kunne hatt sex med. Vi har sett det i øya på hverandre mange ganger. Vi har lengtet oss helt ville. Vi kunne vært i spenningen til evig tid, for ingen av oss har problemer med å ha oss med andre. Men svaret hans var: Ja, æ vil ha dæ. Da trengs det ikke flere ord.

Jeg så at de andre damene ikke greide å skjule sin overraskelse. Tenning har fått en ny venning. Det som før, da vi var ung, bare virket traurig, er nå blitt det som gjelder. Det hjelper ikke lenger å pynte seg bort, med alt for høye hæler og å skravle høyest. Jo eldre en blir, er det like tiltrekkende med ro, med karisma og med erfaring. Og der har jeg et fortrinn, jeg vet!

Jeg satt meg overskrevs og red mannen til taushet. Det er ikke stillingen jeg liker best, men jeg ville se ham ligge der og nyte. Så kom alle yoga øvelsene til sin rett, for å ha fotbladene i sengen og sitte til topps, det er arbeid.

Han kastet meg rundt, og jeg hadde ikke forventet denne gløden. Jeg lå med hode utenfor sengekanten og kjente hvert støt, langt opp i halsen. Det var bare pust og urlyden som kom, mere trengtes ikke å sies. Jeg fikk samme følelsen som jeg får på motorsykkelen min, i godvær og hestekreftene jobber. Jeg får ingenting annet gjort enn å være tilstede og følge med, en deilig komafølelse.

Vi kom fort, og vi smilte av det. Vi lå side om side og kjente på pusten. Jeg sovnet og våknet i sted, 3 meter fra dette badevannet.

Jeg spenner i fra, jeg sklir fort igjennom vannet. Jeg svømmer ut og vil teste kreftene. Kjenne livsnerven og musklene i kroppen. Fettet som er overflødig dirrer villig med. De skulle ha sett meg, de skulle ha sett meg!

SÅ begynner jeg å le, tar 6 knallharde butterflytak inn mot landet. Der står du, vakker, naken og ivrig følger med. Jeg roper:"Kom igjen då" og du kommer svømmende, vi er noen tak i fra hverandre. Jeg når så vidt ned, men du løfter meg opp og trer meg på. Eg blir en enda større del av vannet.