tirsdag 26. juni 2007

Knald!

Jeg ligger og leser en bok, og kjenner at underlivet begynner å bevege seg sakte. Jeg prøver å konsentrere meg om de neste linjene med ord, men har ikke sjanse. Jeg sprer mine bein, og armene rett ut. Herre min Gud, for en tanke. Jeg farer opp, så noen meg? Puhhh, jeg er aleine.

Så puster jeg litt tungt, rører meg ikke mere. Jeg har oppdaget meg selv, avslørt mitt eget begjær, kun for meg selv. Så jeg greier å hente meg inn og stoppe det. Lettet, fortsetter jeg å lese. Jeg starter med å bla tilbake til forrige side, så jeg kan holde meg fast i historien.

Jeg kommer meg igjennom en side eller to, så starter underlivet å rotere igjen. Jeg stritter i mot, det var da som faen at jeg skulle kjenne dette. Går det ikke an å få fred til å lese en bok, før kroppen forteller meg en annen historie. Jeg vet hvordan jeg kan få gjordt det unna fort, men det er ikke en slik kjensle. Denne krever mere pust og en ro, - at jeg tar på meg selv sakte.

Det er en annerledes tenning i denne følelsen, som krever hender over alt, så jeg stryker meg sjøl sakte. Fra knærne og ned mot skrittet. Dyvende våt. Jeg ligger med hode på siden og ser, det blir så inni helvete sterkt at begge hendene holder seg fast i skrittet. Jeg kaster meg rundt på siden, for å lage en lyd i puten.

Jeg er opphisset og kjenner blodet pumper i hele kroppen. Det dunker i underlivet, jeg er svett og rar, må få bort dette trykket. Jeg snur meg på magen, med rompen i været, for å få luftet. Jeg tar enn hånd i mitt hårløse skritt, men det er for glatt til å feste seg noen sted, så jeg lukker hele skjeden i hånden, for å holde meg fast. En taktfast masturbering hjelper på, følelsen blir seig og varm, gløder som en varmelampe. Alt har hovnet opp, alt sprenger på, jeg tenker, dette blir en langvarig sak. Okei, faen heller!

Jeg lukker øynene og stjernene dukker opp, de blinker til meg i forskjellige farger. Så forsvinner de bort og blir erstattet med et fargehav, og hele kroppen bygger seg opp. Det er ikke den ting som kan stoppe dette. Jeg flyttes oppover til et nytt nivå, strømninger støter og en lammelse dukker opp, untatt i armen.

Helvete, telefonen ringer. Den ringer 4 ganger så kobles den ut. Det stikker i hele kroppen. Jeg kan ikke slippe, ringe kjapt tilbake og si at jeg dusjet, særlig det ja, midt på dagen. Føler meg avslørt og fortsetter, slipper ikke til skammen. Der plinget det inn 2 sms`er, og jeg som ventet på et svar på noe, det får vente. Men jeg får tanker om at det er sikkert rart, for jeg bruker å være på pletten.

Jeg ligger på ryggen og kjenner kniver bak i ryggen. Jeg løfter hode opp og ser deg og at du vil ha meg. Skjegget kiler mellom beina. Jeg skyter rygg og skriker navnet ditt ut, så stemmen min fyller hele rommet.

Huden er stram som når man kommer opp fra et vann, med perlende svette over det hele. Jeg holder den ene hånden på mitt bryst, lurer på om noen vet at jeg gjør det sånn, sånn akkurat nå og helt aleine.

Dette kan bare vare i evig tid, hvis ikke det var for at hånden blir sliten, musearm kaller folk det, men jeg vet at det rekker denne gangen. Håper at det ikke tar slutt, vil bare være i denne etasjen, i mitt eget. Jeg lar hånden stryke lillekuken helt villt. Jeg føler meg gjennomvåt og grådig. Jeg er heldig, som har flere eksplosjonssteder. Det har bygget seg opp, en krampeaktig varme går igjennom hele kroppen, alt strammer seg til og orgasmen pumpes ut, i en varm, lang stråle, som bare varer.

Jeg er strandet ut, ligger og skvulper i mine egne lukter og svette, åpner telefonen og skjekker sms, skriver: Knald! og sender svaret tilbake. Jeg hører ikke mere. Jeg vil sove.

Jeg vet ikke om det blir så mange bøker denne ferien.